• Werkgroepen

  • Technische Zaken

    Technische Zaken is verantwoordelijk voor de opstelling en bewaking van het basketbal technische beleid van BV Hoofddorp.
    Daarbij adviseert Technische Zaken het bestuur over inschrijfniveaus van teams in de competitie, teamindelingen, aanstelling en opleiding van technisch kader (coaches en trainers) en het trainingsschema.

    Technische Zaken bestaat momenteel uit de volgende personen:

    • Michael Prinsen - bestuurslid Technische Zaken
    • Klaas van Staalduine - coördinator heren prestatieteams M18-1 tot MSE-1
    • Mark de Vries - coördinator jeugd prestatieteams U10 / X12-1/2 en M14-1/2 en M16-1
    • Bert Pol - coördinator basisteams jeugd X14-3/4 tot M22-2
    • Linda Somers - coördinator dameslijn teams V14 - VSE en BBS a.i.
    • Ronald Karsten - diverse technische zaken
  • Wedstrijdzaken

    De Werkgroep Wedstrijdzaken zorgt ervoor dat alle wedstrijden gespeeld kunnen worden, en regelt alle zaken die daarvoor nodig zijn. De werkgroep bestaat momenteel = VACANT. Werkzaamheden die vanuit de Werkgroep Wedstrijdzaken worden uitgevoerd zijn onder meer de volgende:

    • Inschrijven van teams
    • Onderhouden wedstrijdsecretariaat
    • Contacten onderhouden met NBB over wedstrijdprogramma
    • Aanstellen juryleden & scheidsrechters
    • Afhandeling wedstrijduitslagen naar de NBB
  • Zaaldienstcommissie

    De Zaaldienst zorgt ervoor dat in de sporthal (SKWA en Het Spectrum) alle zaken blijven lopen tijdens de wedstrijddagen. Leden zijn: Kees van Alten, Maria Breur (ook wedstrijdsecretaris), Jan van de Bilt, Chrétien van Geijlswijk, Cindy Kapteijn, Tamara Kors, Anouk Neerincx en Marjolein Spelde. Indirect zijn ook betrokken Marcel Grit (facilitaire zaken) en Kirsten van Poeteren (bestuur). Deze leden vullen bij toerbeurt, vaak in tweetalllen de zaaldiensten.

    Taken van de zaaldienst zijn onder andere:

    • Opbouwen van de wedstrijdvelden;
    • Ervoor zorgen dat de wedstrijden op tijd beginnen;
    • Begeleiden scoorders/ timers aan de jurytafel;
    • Ontvangen bondsscheidsrechters;
    • Tablets in ontvangst nemen.

    De Zaaldienstcommissie kan nog hulp gebruiken. Lijkt het je leuk om de Zaaldienstcommissie te komen versterken, neem dan contact op met Jan van de Bilt (zaaldienst@bvhoofddorp.nl). Jan vertelt je graag meer. 

  • Zaaldienst Cindy en Marjolein
  • Sponsorzaken

    De werkgroep Sponsorzaken werkt aan het verwerven van extra inkomsten voor BV Hoofddorp. Daarnaast werkt de werkgroep Sponsorzaken aan het imago van BV Hoofddorp naar buiten toe. Ralph de Groot heeft zich met zijn enthousiasme gestort op sponsorzaken en je hebt ongetwijfeld al de professionalisering van het in de spotlight zetten van onze sponsoren op het grote beeldscherm in de sporthal gezien. Wil je helpen of heb je ideeën voor het vinden van nieuwe sponsors, stuur dan vooral een email naar Sponsorzaken.

    De werkgroep heeft o.a. in het pakket zitten:

    • Aantrekken van nieuwe sponsoren;
    • Onderhouden van bestaande sponsoren;
    • Reclameborden en advertenties;
    • Vrienden van BV Hoofddorp;
    • BV Hoofddorp website.
  • Team Activiteiten en Events

    Naast basketbal, trainingen en wedstrijden vinden we het als vereniging leuk en belangrijk ook andere activiteiten te organiseren. Ons motto; “Samen zijn wij BVH” sluit daar mooi bij aan. Verbinding en gezelligheid gaan goed samen.

    Ondanks dat er incidenteel best wel eens iets wordt georganiseerd is er op dit moment geen team wat zich actief bezighoudt met het organiseren van Activiteiten & Events door het seizoen heen. Hoogste tijd dit weer nieuw leven in te blazen.
     
    Het gaat dan bijvoorbeeld om het organiseren van een ouder/kind - en mixtoernooi, pietentraining, bingo- of filmavond, seizoensopening en -sluiting.
     
    We zijn op zoek naar een enthousiaste groep (jeugd)leden/ouders/enz. van verschillende leeftijden, achtergronden en ideeën die samen het Team Activiteiten & Events wil vormen. 

    Een beetje organisatietalent is handig, maar enthousiasme wint het altijd. Ben jij (een beetje) creatief, ondernemend, sociaal en kan jij organiseren, dan zijn wij op zoek naar jou! Ook leuk om je samen met een vriendin of vriend op te geven.
     
    Meld je dan snel aan bij Linda Somers.

  • Website en social media

    De website wordt beheerd door Evert-Jan de Raadt. Het betreft het bijhouden van de content op de bestaande pagina's, waaronder de teampagina's en het trainingsschema, maar ook de pagina's over het lidmaatschap en de vereniging. Ook wordt natuurlijk via de website nieuws gedeeld. Nu we overgestapt zijn naar de website van Sportlink, is het heel eenvoudig geworden. Hulp bij het onderhouden van de website is meer dan welkom, dus als je het leuk vind om alle leden zo goed mogelijk op de hoogte te houden van wat er speelt binnen de vereniging (en dit zelf dan dus als eerste weet), stuur een mailtje naar webmaster@bvhoofddorp.nl.

    Lotte Vader is de creatieve geest als het gaat om de uitingen vanuit de vereniging op social media. Ogenschijnlijk met speels gemak zorgt zij ervoor dat nieuwsberichten op een treffende en uitnodigende manier ook in social media voorbij komen. Wil je haar hierbij bijstaan en van haar leren, laat dit dan vooral weten. Je kunt daarvoor ook een mailtje sturen naar het emailadres van de webmaster dat hierboven vermeld staat.